آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی با نام حصار ...
 
avamusic
جدید ترین موزیک های روز
درباره وبلاگ


سلام به همتون عزیزان.امیدوارم همیشه شاد و لبتون خندون باشه.محمد هستم نویسنده ی این وبلاگ.در این وبلاگ تازه تاسیس جدید ترین اهنگ های به روز از خواننده های شناخته شده قرار میگیرد.ازتون خواهشمندم که انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهتر شدن وبلاگ بازگو کنید.با تشکر از بازدید شما.ممنون
آخرین مطالب
نويسندگان

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی با نام حصار ...

(ترانه سرا : مجید باقری - آهنگساز : سامان جلیلی - تنظیم : میثم اکبری)

دانلود با بهترین کیفیت با لینک مستقیم

 

 

به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت  منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم
میگن عشق از سر بچگیه اره همینه
کو بزرگی که جلوی بچگیِ منو بگیره ؟
با ندیدنت چیزی ازعشقم به تو کمتر نمیشه
تو تــــوو قلـــبم خونــه کــــردی
 کور شه هر کی که نمیتونه ببینه

 

دانلود کردی نظر ندادی فایده نداره ها

نظر یادتون نره دوستان گل

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1





وبلاگ را به هر زبانی که میخواهید ترجمه کنید